Go to Top

Jak szybko i zdrowo schudnąć?

Acai Power

Osoby, które chociaż raz próbowały diet w celu szybkiej utraty wagi na pewno spotkały się z nieoczekiwanym efektem jojo po zakończeniu odchudzania. Fakt szybkiej utraty wagi wiąże się niestety w większości wypadków właśnie z tym efektem. Zagadką pozostaje więc idealny sposób na szybie schudnięcie bez przybrania dodatkowych kilogramów.

Podczas prowadzenia zdrowego żywienia należy pamiętać , by spożywać 4-5 posiłków dziennie, w regularnych odstępach 3-4 godzinowych. W każdym posiłku znajdować powinny się zarówno zboża, mięso jak i warzywa i owoce, które powinny być podzielone na 1/3 objętości dania. Pokarmy powinny być bogate we wszystkie wartości odżywcze – zdrowe tłuszcze, białka, węglowodany. Jedząc mniej,ale więcej zmuszamy swój organizm do szybszej przemiany materii ,a co za tym idzie szybszej utraty wagi.

Dobrym sposobem na większą utratę wagi jest również nakładanie jedzenia na mniejsze talerzyki – porcja ,którą nałożymy na mały talerz w momencie kiedy nakładamy ją na większy okazuje się sporo mniejsza od tej ,którą zjadamy na talerzu standardowym. W efekcie -zjadamy mniej. Trzeba pamiętać,że proces spożywania nie zależy tylko od naszych ust, ale jedzenie jemy też węchem i wzrokiem. Potrawy powinny więc zachęcać kolorem – głównie zielonym, który pozytywnie wpływa na proces trawienia oraz miłym zapachem . Od stołu warto wstawać z lekkim niedosytem, nie powinno jeść się tyle , by być „ pełnym”, ponieważ mózg odbiera sygnały o sytości dopiero po 20 minutach ,warto więc odczekać ten czas by zobaczyć czy faktycznie jesteśmy pojedzeni.

W szybkiej i zdrowej utracie wagi ważne jest zrezygnowanie ze słodyczy, słodkich i gazowanych napojów, alkoholu i kawy czy zwykłej herbaty. Słodycze wraz z ogólnodostępnymi słodkimi napojami zawierają nie tylko złożone cukru, które odkładają się w organizmie ,ale również tłuszcze ,które powodują przyrost tkanki tłuszczowej. Alkohol wpływa negatywnie na pracę narządów wewnętrznych ,spowalnia metabolizm. O ile kawa ceniona jest za swoje właściwości pobudzające, wspomagające koncentrację i poprawiające humor oraz fakt,że spożywana w niewielkiej ilości przyspiesza metabolizm ,to pita systematycznie wypłukuje z organizmu magnez,żelazo i wapń ,prowadzi do osteoporozy, wzrostu ciśnienia krwi, syndromu suchego oka, bezsenności i wielu innych objawów.

Podczas odchudzania warto dodać wysiłek fizyczny stosowany regularnie – codziennie lub 3 razy w tygodniu. Ćwicząc codziennie warto poświęcić 40 – 60 minut na aktywność fizyczną, wybierając opcję 3 dni treningowych poświęcać będziemy po 1,5 godziny na ćwiczenia. Zestawy ćwiczeń można ustalać indywidualnie z trenerem na siłowni ,znaleźć w internecie lub wymyślić samemu. Ważne jest by był to efektywny wysiłek ,a my wykonując ćwiczenia samemu bez nadzoru byli uczciwi i wykonywali je w 100 % dając z siebie wszystko.

Podczas stosowania diety odchudzającej należy pamiętać,że nie istnieje żadna dieta cud, która w magiczny sposób spowoduje zdrową i trwałą utratę kilkunastu kilogramów w ciągu miesiąca czy dwóch. Zdrowa utrata masy powinna wynosić maksymalnie kilograma na miesiąc, pomimo,że cały proces może zatem trwać długo ,warto poświęcić więcej czasu w etapie startowym, by w efekcie końcowym dłużej cieszyć się wypracowaną sylwetką bez obaw o ponowne przybranie na wadze.

Incoming search terms:

  • jak schudnąć
  • jak zdrowo schudnąć
  • jak szybko I zdrowo schudnac
  • wiczenia na schudnicie
  • schudnac
  • jak schudnac zdrowo
  • schudnij szybko
  • jak zdrowo i szybko schudnąć
  • jak schudnąć szybko i zdrowo
  • jak szybko schudnąć
, , ,

4 odpowiedzi na: "Jak szybko i zdrowo schudnąć?"

Dodaj komentarz